Curse Pitesti - Cosesti
Mijloc | Plecare | Durata | Sosire | Companie | Preţ bilet | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
04:10
06:30
|
38min
|
15:00
07:08
|
Trans Meridian Exclusive Ral SRL
|
- |
Informații
|
||||||||
01:40
07:00
|
35min
|
06:10
07:35
|
Trans Meridian Exclusive Ral SRL
|
6lei |
Informații
|
||||||||
04:30
08:00
|
38min
|
13:50
08:38
|
Trans Meridian Exclusive Ral SRL
|
- |
Informații
|
||||||||
12:40
08:30
|
50min
|
09:40
09:20
|
Trans Meridian Exclusive Ral SRL
|
- |
Informații
|
||||||||
12:30
09:30
|
50min
|
13:20
10:20
|
Trans Meridian Exclusive Ral SRL
|
- |
Informații
|
||||||||
19:10
09:30
|
50min
|
20:00
10:20
|
Trans Meridian Exclusive Ral SRL
|
- |
Circulă doar luni, marți, miercuri, joi și vineri
Informații
|
||||||||
17:10
10:00
|
49min
|
12:50
10:49
|
Trans Meridian Exclusive Ral SRL
|
- |
Informații
|
||||||||
01:10
12:30
|
35min
|
14:10
13:05
|
Trans Meridian Exclusive Ral SRL
|
6lei |
Informații
|
||||||||
20:20
13:50
|
49min
|
23:40
14:39
|
Trans Meridian Exclusive Ral SRL
|
- |
Informații
|
||||||||
18:30
14:30
|
38min
|
20:50
15:08
|
Trans Meridian Exclusive Ral SRL
|
- |
Informații
|
||||||||
13:50
15:15
|
50min
|
15:50
16:05
|
Trans Meridian Exclusive Ral SRL
|
- |
Circulă doar luni, marți, miercuri, joi și vineri
Informații
|
||||||||
05:50
16:00
|
50min
|
20:20
16:50
|
Trans Meridian Exclusive Ral SRL
|
- |
Circulă doar luni, marți, miercuri, joi și vineri
Informații
|
||||||||
07:10
16:45
|
49min
|
05:00
17:34
|
Trans Meridian Exclusive Ral SRL
|
- |
Informații
|
||||||||
13:00
17:15
|
35min
|
22:00
17:50
|
Trans Meridian Exclusive Ral SRL
|
6lei |
Informații
|
||||||||
23:20
19:00
|
50min
|
08:30
19:50
|
Trans Meridian Exclusive Ral SRL
|
- |
Circulă doar luni, marți, miercuri, joi și vineri
Informații
|
||||||||
06:00
19:00
|
35min
|
11:40
19:35
|
Trans Meridian Exclusive Ral SRL
|
6lei |
Informații
|
||||||||
17:50
20:30
|
50min
|
15:00
21:20
|
Trans Meridian Exclusive Ral SRL
|
- |
Circulă doar luni, marți, miercuri, joi și vineri
Informații
|
||||||||